I vårt webbverktyg kan du enkelt filtrera ut din målgrupp, sätta upp ditt utskick och skicka iväg det – arbetet tar bara en minut. Filtrera på ålder, kön, boendeform, villa, flerfamiljshus, BRF, konsumtionskraft, fritidshus, storlek på bostad, våningsplan, barn/inte barn, antal rum, telefonnummer, gatunivå, postort, kommun eller via kartverktyg.
När marknadsföring görs rätt, skjuter man pilar på en måltavla, och träffar mitt i prick varje gång.
Exempel på smart segmentering för er direktreklam vi kan hjälpa er med
1. Dataurval - Välj rätt mottagare med hjälp av vår omfattande och uppdaterade adressdatabas med företag och privatpersoner
2. Design, tryck & print - Skapa ditt utskick – vi sköter tryck och print i önskad kvalitet för ett professionellt resultat.
3. Distribution - Vi ser till att ditt utskick når rätt målgrupp på ett kostnadseffektivt sätt, oavsett distributionsform.
Till denna kund, Danske Bank, levererar vi prospekteringsdata, d.v.s. när banken prospekterar nya kunder baserat på olika nyckeltal som är viktiga inom bankvärlden. Exempel på detta är: omsättning, tillväxt, eget kapital, antal anställda, resultat etc. Vi tillägger ytterligare kontaktinfo såsom adress, telefon, e-post etc.
Vi anlitar Optimal Kommunikation på grund av deras otroligt höga servicegrad samt deras höga branschkompetens. Vi blir alltid nöjda!
Vi valde efter en upphandling Optimal Kommunikation som leverantör av många olika orsaker. Men om jag skall peka på en specifik, pekar jag på deras lyhördhet och deras kreativa förmåga. Det var mycket på grund av dessa egenskaper de blev valda till årets leverantör. Vi har varit kunder i många år och är nöjda på alla sätt.